Klacht over gemeentelijke dienstverlening

Met dit formulier kunt u een klacht indienen over de gemeentelijke dienstverlening.

Ik wil een klacht doorgeven

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht

Commentaar

Het kan zijn dat u ontevreden bent over hoe u bent behandeld door een medewerker van de gemeente of door een bestuursorgaan van de gemeente (bijvoorbeeld het college). U kunt dan via dit formulier een klacht indienen.

U kunt onder meer een klacht indienen als:
- u vindt dat u van het kastje naar de muur gestuurd wordt;
- u vindt dat u niet correct behandeld wordt;
- u een brief heeft geschreven of een melding heeft gedaan waarop u geen antwoord krijgt;
- u regelmatig hetzelfde probleem meldt, zonder dat er iets gebeurt.

Let op: een melding is geen klacht. Heeft u een klacht of opmerking over uw woon- of leefomgeving, zoals een losliggende stoeptegel of een lantaarnpaal die niet werkt? Of over de gladheidsbestrijding en afvalinzameling? Dan kunt u dit via het formulier ‘Melding woon- of leefomgeving’ doorgeven of bellen met 14 0181.

*Heeft u een klacht over hoe u behandeld bent door een medewerker van de gemeente?

Uitgelicht